Tuesday, June 22, 2010

xde kisah laen?

ok harap maklum saya ibu mengandung.tambahan pula anak sulung,
semangat begulung2 (boley wat wallrecovering kat umah baru.heheh.)
nak share pasal my baby.

*alah alasan aje tu.pecaye laa sgt-tsk!

skrg tengok ticker kat page,jd seram auwwukkkk(bunyik anjing ke serigala menyalak-angsa kot?)
cam rase ticker tu ckpp..'ha ayokk tinggal 38 hari je lg..'
ee aku nak lempang je kann.hm apekah-?

pastu pulak tengok mommies to be seme byk da meletops.
baby comel2 ok.name gempak2 ok.
tahniah laa korg!
aku?pehall?baju tak packing lg.
baju aku haremm.baju baby tak basuh abes lg.
inikan nak packing.?
ohhoo..aku ley melantak
melayann lagu hotel carlifonia la..
always la..killin me softly laa..

hoi!hoi!

*lek luuu..

haihh la.suke tak suke khamis ni kene gak packing baju baby.
(ops!bkn tak suke nak ber-baby mendakap anak sulung kami ok..)
just cam nak lek luu..ha cam tu la kot.hihi.
38 hari mmg la lama jugak kann..
tp kalo da malas aku tu,
tibe2 tinggal 5hari je nati
confirm hampir pasti-satu hape aku tak siapkan.

da nak masuk 35th weeks da mak buyong ni.
lately aku da mule rase simptom ngiluu.em ngilu ke?
cam nak kene senggugut tuu.
oh sumpah!aku tak pernah lupe sakit senggugut
yg aku langgani tiap2 bulan sejak anak dara lg.
sedang lena diulit mimpi..
tibe2 rase sakit2 kat perutt.
aku da cam nervous ok.
nak berpeluh jugak laa.
tp mata pejamm je.tido tetapkan tido. c=
dlm hatii..'tak ade pape ni..takde pape..'

 kan baru 34th weeks..kate si ummi yg cuak2.
fuhhh..and then terlelap lg..so bangun tido cam bese.
lom beranak pon. kan?takde ape punye.lom mase..
ikot tyme eh abang?saje nak gurau men acah ngan ummi erkk. ?

da 3hari gak kot camnii..baby anak ummi abang yg
sulung-mak aihh betul nak memujuk >.<
nati genap 40weeks abg kelua la ea.
ready da ummi abi nak sambut abg.
ok syg?
nak gurau2 takpe.ummi tak kesah pon.
nati kite wrestling same2 erkk?



 

No comments: