Saturday, June 26, 2010

baby da dapat.?

 ecehh!eh!da beanak ke mak yongg?
uishh jgnn eyy..lom 40 weeks ouh.jan yea 'abang'.
so!
pekembangan terbaru skrg.?
weahh!nampaknyee kann ummi semakin bekembangg dgn maju dan pesat ye.
terasa baju seme mule mengecil disana sini membuat aku panas membara da tak selesa.
~ tidur ku yg most important pulakk semakin tak lena.dok shi-shi cam paip indah water bocorr.kekeke
   *overr lakk ayat tuu ummi..no no no.
tak selesa-gerak kiri tak ngam,kanan tak ngam,telentang tak ngam.kang aku niarap kangg..
    *haha..mcm boley je!

n ape lg baby.?

mule rasa tak cukop nafass.huhu.tersedar2 utk mencari nafass.nafass!nafass!-need u!
kadang2 tengah duduk pun cam tecungap2.

ehm anak ku yg bertuah ini
semakinn 'enjoyy' riang ria dihariraya ye di alam rahim ku ini -itu tanda die sihat..gud gud gud.
rasa ngilu2 semakinnn lah dirasai
~ saket kat ari2 sbb pale baby da kat bwh.so apebile die begerak dlm rahim ummi die yg semakin sempit ni,akn sakit laa aku.

*byk kan pengalamann baru.?ni baru preggy.
nanti baby ade,lagiii byk aku kene study.get readyy! c=

haa ade lg takk?hm..lau ade nati sambunglah!hehe

nak cite pasal hadiah!
yeaayy!ummi dpt hadiah dr hubby.uihhh besst.org pepuan mang suke hadiah2 kan?
mostly aku la tuu.haha

hubby kate ni hadiah utk 2 hb july punye.
haiyakk die ingatt ka?aku punyela semangat nak wat seprais.hehe.last2 aku yg seprais sbb rupenye
B ingat lak.
abes die wat tak tau je,ye aku inagt die tak tauuu or lupa!lupa lupa..'' hehe

lanttak situ.aku pun malas da carik idea nak wat ape anniversary kitorg yg 1st ni..
hehe. tu laa 2hb tu.. c=

ekh.aku da btau tak ape aku dpt?
hmm antara benda yg aku idam2kann..hehe.
nak tengok?

*winkk!

haa.gamba ni mintak kat pokcik google. c=
*pakcik google..nape yg kale itam tu nampak cam biru ea?tp td tulis black.
suda tukarr ka?

tekala..merah ke hitam aku punye?
haa?
merah.?
hitam.?
.
.
.
.
.

hm dua2 aku punye taw!
merah n hitam.
lalala~
.
.
.
.
.

merah itu dambaanku.
hitam tulah sudah menjadi hak milik kekal ku.

sile menjeless sikett eh!
hp murah je.
tp sbb yg tercinta bagi,jd la mahal.
sebab tu nak meriak kat sini.haha.

ye arr..ape kate omputih,ade sentimental value aww..
*wahh pink bunge2 cinte gituu..

okla.nak ber'eksplorasi'ngan baby jap.heee~baby phone,bkn baby anak ummi yg keluaa. '',

No comments: