Thursday, May 20, 2010

maaf.

"mengalir airmata saat membaca ini.:

  
Jaga diri baik2, Izan. Aku doakan kau dengan kandungan selamat dunia akhirat.

* Nua pekabo? Entah kenapa. Semenjak dua menjak ni aku selalu teringat kat Nua. Rindu pulak kat dia.



maaf .
terasa sesak dada membaca satu persatu ucapan dan doa mu.
ku faham maksud rindumu.
hingga sesak didada.
seakan ada kesal yang tak bernoktah.
telah..telah aku usaha kan yang
daya ku.
ku tahu besar harapan.
bukan kau saja,
mereka,kita.

berat rasa hati.
pendam sebuah kebenaran
yang terlalu aku rindu
untuk meluahkan.
sakit 
amat menyesakkan.
menyiksakan.

ALLAHU AKHBAR.

sayangilah dia seperti mana dia
mengasihi kami
ku tahu Tuhan,
Kasihmu lebih ruah
ku pohon,limpahkan
lingkarilah kasihmu
Yang Maha

ampunkanlah aku.
ampunkan dia.
ampunkan dia juga.
ampunkanlah kami semua.


No comments: