Friday, May 14, 2010

susu oh susu.


nak cite pasal susu,boley tak?
alkisahnye..ummi bknla suke minum susu.
even sejak lahir pon sampai bengkak2
susu mak sbb ummi tak mao menyusu.
oh.!ibu..ampunkan akuu..
c:

so da tibe turn ummi utk memberi mak n abah
cucu,
rasekanla penangan susu yea.huhu
mule2 pregnant so excitedlah org ni nak
anmum segala.

itu pon yg perasa choc.
ingatkann..
ingatkan ok,
buleylah telann.
but..
ops!i did it againn..
ehhe.
tak jugak la nampaknye.asal
minum je,meloya nak muntah gile.
sampai skrg masih terbayang2 kat tekak 
betapa anmum itu
TIDAK sesedap yg ku sangka.
haha.
sorry to say haa..
im just wanna be honest.

so takdela lagi susu2 ni.
but around..bulan yg ke 5 aku mengandungg,
doc n nurse asked me to take any
susu la.
nak baik,soya.
aku menghentam soya tin tu
sbb soya panas aku tak suke.
skali abah aku sound
setelah bertin2 soya beliau ku kerjakan.
berbunyi begini : nanti kalau kene kencing manis jgn salahkan abah tau!

gile kentangg!teros bedesup jantung aku.
nekad da tak nak soya.
huuhu so sad.
dan hasilnye sampai skrg no soya2 da!
( upss baby gerakk..hai sygg ummi c; )

da stop la kisah susu.tp time g check
dinasihatkan jugak soh amek susu.
last2,try susu putih.
susu

susu HL!yessza.da boley pulak
ngan ngam ngan susu ini.
so diteruskanla sampai skrg. c;
tp yg sejuk je..
hee~

ok da abes la cite boring ni. daa.


No comments: