Sunday, June 20, 2010

40 days left and me..?

da tuka lg template yg baru.
haishh still in pink.korg jgn buhsan yea.
tiadala niat dihati nak pilih apetah
lg merancang utk memilih colour pink
but but..still,mata dan pink jambu ni..
tetapla jambu dihati.
even aku juga meminati colour laen.
yeah!so many colours kan.?

see the tickers tak?
it said ''40 days left..scha''
eh!macam la aku heran.lalala~
oh sebenarnya semakin heran hey hey..
macamane bole tinggal 40 hari?
bukan lg 4 hari ke?
hik!cecehh.
bkn!bkn!40 hari lg.

ok.mak kate jgn difikir saat2 or cane laa
time da sampai hari nati..
bile da sampai mase utk aku meletops..
aih mak. i just love u so much.
canela tak fikirr..ye?
sedangkan aku yg bakalan menghadapi saat itu.
dan semakin difikir,aku semakin
tak sabarr!dan juge takott.
haihh!ini bkn la hipotesis ye.

tak sabar to hold my own baby.
my own..
n takot memikirkan pulak kesakitan yg bakalan
aku rasai soon.
dah!tanak ckp lagi.

nak amek angin kat lua la.
baju baby de lg tak basuh.
bag lom packing.
haiyoo ini ummi to be-

No comments: