Wednesday, November 17, 2010

ramai org ucap 'selamat hari raya haji..'


kenape begitu?
kenape?kenapeeee awal2 da muke aku?
sebab ni kan blog aku.suke hati mak bapak aku lah.
ehh bapak2 tak maen ea...
kenape ek kalu k e n a p e jee..mesti kene ade-s e b a b.
kalau tak bg sebab boley kan.?
tapi biarlah.aku kan skema nak bg sebab2 nii.lalala~

aishh..(bukan nama sebenar..??)atau dlm bahase saintifiknye-aikk?eh?
anak aku nampak tangan jerk?
oh no no no.aku keji memang tak tolak pon anak aku soh tepii tepi tepi ea.
huhu.biase la kan salu(selalu) je nak syok sendiri amek gamba
kann aku cun lah sangat.?
tak retiiii..hohoho.

dia-zaydan dan die-ummi
ceaaa ala ala 
'dia awal ashaari &
dia lisa surihani'
lah sangat..booo~

mengucap
happy eid al-adha
utk pembaca semua.

utk adik di perantauan yg sedang menunaikan
fardhu yg ke 5 tu-pergh poyo nye ayat..ayayayaii.
bersabar & bertabah di sana.
seperti doamu-semoga Allah memandang
usaha kamu & rakan yg lain juga.ameen.sayang kamu adikku.

dia-syah nazrin.c=

1 comment:

Mr Lonely said...

nice blog.. have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.blogspot.com .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...

There was an error in this gadget