Wednesday, November 17, 2010

bukan nak bebel.

sabar..

bile time saye
kamu tanye2
sekali saye jwb
dua kali
saye hampir senyap
kali ke tiga
saye menyirap.
sabar lah.

bile time saya
kamu suruh cepat2
macam xde masa dah
padahal baru sebulan dua
kami nak masa
mcm atilia nyanyi"..jadi dinda mahu mengambil masa.."
aa..mcm tu aa.
sabar lah.

bile time saye 
baru nak masuk dua bulan kot
tak ingatt
kamu tak kasi saya
cube gaya hidup sihat.
sabar lah.

bile time saye
kamu suruh saye berurut
sedang saye rase saye tak perlu
diurut2..
ingat benih saya takde kualiti
ek?
sabar lah.

bile time saye
da msuk bulan ke tiga
alhamdulillah
menjadi gabungan benih suami dan saya
kamu lonjak2 
gumbiraaa la nampak.
saye nanges,syukur 
nak dpt anak

bile time saya
kamu suruh makan vitamins itu,
vitamins ini
nampak macam caring
yelah konon2 caring is sharing
eh ke sharing is caring?

bile time saye
itu tak baguss
ini baguss
adusss.

nak tanya..
 
bile time kamu?

bile time kamu?

hm SABAR JE LAH.c=

No comments: