Thursday, August 19, 2010

latest.

wah.lame gitu tak apdet ek?
mcm da xpandai gune keyboard jerk rase.
tengok keyboard pon cam..'eh!ape ni?alooo so comel.cane nak
picit2 mende ni ea?'
wah!keyboard pon comel kan kawan2?
nampak sgt nak amek aty korg balek.
dushingg!

huii kental jiwa aku tak apdet.
hoi biasela kate dpt baby kemba 18 mmg camni.
aha?18 sgt.hoho.

so lets start bloggies.'bloggies'?
apekah?huhu.abaikan ye.

hoi.ape aku nak starting ni?
aishoo.ok gamba dulu ea?yg pasti bukanla
gamba beta yea.
badan da ala2 angelina jolie ni
*wah!nak angelina ko..class..hahak.
bawak2 la simpan dulu niat nak posing tu.hohoh.

22 day young


aha.itu die baby kite.heee~tu da 22 hari.kan da tulis tu.
nak jugak mention lg.aiyo.

ape?secomel ummi die?
ohh of coz dear.
*mcm denga org kate ummi die xcomel la?
arghh haruss aku kicik ati lah ngan korg.

ok.da cukop gamba ank ea?

hm.so far agak ohoii mmg mencabar yea tugas sorg
ibu ni,nak2 aku bf baby aku.
hoi kate anak jantan,
haruss die nyusu cam nak kalo boley
besok terus nak umo 7 tahun.
huhu.
adelah meltihkan gak.
2 jam bangun.2jam bangun.
awal dulu aku cam..ee mengeluh gile ok.
nape bby?tido jela tak yah susu byk kali-boley?
mcm la baby mkn sehari 8 kali.
nasi ayam,soto,pizza,bubur n ayam spicy,milo ais kaw2
french fries,lamb chop,ciken chop.
haa mmg nak kene baling copstick kan aku ni?
hahaaha.

rabak mata ko.huhu.
tp skrg da okla.cam da bley trime hakikat.
ahaha.hakikat babe.
OI MINAH.tanggungjwb ok.responsibilty.
ecececehh.
speaking ko skrg.choyyy-

yes,zaydan adalah kuat nyusu.aku tak bengkak
n demam susu pon.
cume meroyan sket mase awl2 tu
tp aku rase cam hari2 je aku meroyan.
ahaha.

oh.t i d a k.
ok.now da 3weeks ++ aku jd ummi.
1 week lg sebuan laa.
*ko tengok.pdhal lg 4 hari je.suwey la ni org.hohoho
kehadiran suami sgtla dihargai.
beliau sgt2 membantu.
oh really lebiu.sbb tu pas besalin die ckp ape?
sampai anak ke 4 pon die akan layan aku camni.
wa laoo.anak ke 4?apekah?
traumaaa.huhu.

nati aku cite experience aku kt labour room k.
*zaman gajah ade janggut baru kua kot entry tu.
kihihkih.
alaa aku try my besh.tp xjanji.hhihi. <3

ok.sampai sini dulu ea?
*bg can korg rindu2an kat aku.hihihi.

No comments: