Thursday, July 8, 2010

mummy jiha dah bersalin.

ehm ehm.tahniah yea jiha.akhirnya..hari yg ditunggu2 tiba jugak.
lepas ni turn sape pulak laa..
uhuk2 selain anda dan anda
pastilah turn saya akan tiba.
ho yaehhh..-buat2 hepi.padahal takot.

jiha da besalin ke?sebenarnya tak tau pon
tp pandai2 je.hahaha.boley?
sebab cam tak sabar je nak tengok baby jiha kan?
bukan jiha je tak sabar.saya po tak sabar
jugak.sabar pon tak sabar nak tengok baby jiha.?
hahaha sabar la sabariah..-

mengikut firasat saya rasalaa
da besalin sbb blog die tibe2
cam blackuot kan?
senyap je.mesti senyap sebbab suara baby suda kelua maa..
kan?kan?
jiha pon kate kene induce.
oh pastila kan perot ibu adalah yg paling
selesa utk si comey comey.

oh cerita tentang selesa ni,saya semakin lah(ops..kadang2laa..)
lately ni sakit2 je kat area bawah2 nun..
bejalan pon kejap kepit2 siket,kejap
kang ok cam model penguin?
oh noo..
kejap kang tahan nafass.
ape pon seme itu diambil as a pengalaman,
sabar yea.sbb katenye bila aku sudah tiada
da nak besalin sok lagi suka or tak wajib terima segala
'rasa'.oh aku sungguh dpt visualised sket
rase sakit nak besalin tu.
yess!aku sgt berpengalaman dlm sakit2 PMS ni.
Oh tp aku visualised tak sakit.tak sakit tak sakit.
kalau tak sakit,tak dapat baby.
boleh?

mase aku tinggal 22 hari je utk entry kali ni la..
berdebar juga.
aku ckp kat baby soh kua ikot pejanjian damai
which is 30th july.
hehe.pejanjian damai kaww..

jumaat kang aku naek pahang.
sepupu kawen-so dgn sakit manja2 yg aku
rasa ni amat mennervouskan aku.
aku tanak besalin kat tempat laen.nak kat johor gak.
so agak bedebar disitu.
jadinya aku byk kali pujuk2 baby,n panjatkan doa
supaya bersalin 30 julai nanti je.
ape2 pon Allah Maha Mengetahui.

No comments: