Friday, April 9, 2010

ini rezeki ALLAH.

wahh tibe2 lame je ummi tak update blog.
bz ke tak sehatt?
hm dua2 pon tak.
bz takla kot.bukan ahli keparat korporat pon.
tak sehatt?em selsema jela.
ni pon cam da ok sket.

ok skip2 menda tak pentingg.

ade 2 benda nak share ngan korg.
1st,aku dpt rezeki.uwaa..
ape ye?suami baru?
keh keh keh.
tidakk.suami tetap yg satu tu.
ni pon produk dlm proses..hehe.

ok.cube u guys see this

tadaa..!my newborn car.baru je berumur 9 hari.hehe.
kacak tak?

ok name si kacak ni PERSONA ELEGANGE. c; so far ummi ok je ngan kete ni.sbb mmg tak cerewet la kot pasal kete.
lg pon hubby yg beli kann.so im ok je. hehe. hari2 bawak jalan,senyumm simpull.ajak nek moto,hmm adalah tidak dilayan sama sekali.

ok.tu je kot.org len pon ade kete kan?lg mahall dari persona yg tak semengah ni.so ape kess aku nak gembar gembur.

ok next.td petang we'ol(stakat ni,ummi n abi jela ye..)g ape ea.?pusat serahan ke ape.ala kalau kite dpt surat pos laju,tp tome posmen anta takde org kat umah,kite dpt surat soh dtg amek sendiri kat tempat tu.hehe.paham kan?
ok.
then bangon kol 2++ pm.cam biase.then,kol3 teros kua umah pas siap2 seme.ekceli g amek mak punye surat.bkn suratt aku pon.aitu g da tutop.nak g smlm,abi kje.so aini laa g tolongg mak amekkan surat tu.surat cinta taw.dari poliss.hahaha.

then sampai je umah,aku terasala nak begamba.sohla abi snapkan.da tak beminat nak mek gamba gune tangan sendiri.tak puas tak nampak full bodyy konon. c;

ade la 2,3 kepingg abi snap.datu aku sengeh2 laa nak nengok gamba aku yg hot tu.
memang panasss..nak tengok hasilnye?

kembangg gile ok.dan dan aku sgtla tekejot.!aku tak sangke aku da sebesarr kontena ni.dala tinggi orgnye.hwahwahwa.mcm ape tah ea?
tong gas kot?ohh..OMG.OMG.nak lg?


haa ni dari sisi.nampak tak peyot ummi anak2?tak tau berape berat.last timbangg,50kgs.alhamdulillah.betambah rezeki betooll. c;

mari gelak2 kan saye.saye da secomel beruang kutubb.gebuuu..

eh ok da nak abes.ummi lapaa.nak mamam.hehe.see yaa.


No comments: