Sunday, March 28, 2010

disini bermula..

hoho hai salamun'alaik peeps.

so bukak2 je
"..eik?no entry?.."
ohoho.sorry guys,blog lame da deleted!
sbb geram punye pasal.tah ape2 ummi tekan,
jd apetah then tak tau nak betol kan balik.

feeling terer bab internet..itulah hasilnye.. ;c

so abes seme entry,specially bout pregnancy laa.
and my wedding too. oh Allah.
semoga je aku bertabah.

so utk menghilangkan dis kind of faces ( ;c ;'c ;\ )
ummi pon berbelogwalking..lihat pekembangan ibu2 yg sedangg mengembang
cam ummi nii..hehe.
we all adelah org2 yg menarikk tau!
sile menjeless. ;p

ehm,ade gak bace kisah2 yg 'kehilangan' their baby.
Ya Allah.sungguh.
ummi tak dpt,even nak imagine pon how if
ummi yg kat situasi they all.

tak kisahla girl ke..

boy ke..

mereka tetap cahayamata and hati.

ok,salam takziahh ye.
sgt besimpati..smoge mereka menjadi bidadari
yg hebatt,
dan menunggu dgn senyuman.
die tetap anak.

ok tahahpe2 beremosi petangg2 gini.
heehe.
actually aku just share ape yg aku rase.
dan airmata yg mengalir ngan spontann.
why ea?aku tak terfikirr ke tahapp itu
sampaii la aku bace kisah2 dorg.
and its so badly sad.
but what to do?
ONLY ALLAH KNOWS WHY..
ONLY ALLAH HAVE THE ANSWERS.

apepon,YAKIN.SEME yg berlaku itu bersama HIKMAH yg
terSEMBUNYI.

innalillahi wainnailaihi rooji'un.
dari Allah kita dtg kpdNya jua kita kembali.

semoga baby ummi jadi anak soleh and solehah yea.

dan selamat dilahirkan.selamat keakhirnya.
ececehh.gambaa.. c;

No comments: